ReklaamPPC reklaami

Mis on CTR "Yandex. Direct"? Indeks CTR CTR

Nad ütlevad, et reklaam - see on väga tulus äri. Kuid paljud algajad saavad vaielda. Nende reklaami eelarve sulavad meie silme, keemistsentrid arvesse kummaline tegelane: CTR. Selgub, et kõige olulisem tegur arvutusse kaasatud algoritm CPC. Proovime aru saada, mida CTR "Yandex. Direkt" ja kuidas teha sõpradega koos temaga. Küsimus, ekspertide sõnul ülemaailmne. Mõistmise see tegur päästab palju raha reklaamikampaania ja rohkem raha.

Paar sõna "Yandex. Direkt"

Internet - on kõige populaarsem platvorm, et reklaamida oma toodet või teenust. See töötab erinevaid ettevõtteid, kelle tegevus on piiratud organisatsiooni vastastikmõju neile, kes tahavad, et tutvuda ja Webmasters, mis on inimesi, kes pakuvad oma saidi reklaame.

Suurim võimalusi selles äris otsingumootorid. Need on ettevõtted, kes tegelevad loomine spetsialiseeritud tarkvara. Sa pidevalt silmitsi neid otsides mingit teavet.

"Yandex. Direct" on üks populaarsemaid reklaam ettevõtted venekeelse interneti. On korraldatud alusel ettevõte, mis loodud samanimelise otsingumootori. "Yandex. Direct" annab reklaamijatele ja veebisaitide omanikud (Webmasters). Esimese kulutada raha midagi endast teada, mida viimane saab väike osa neist pakkudes oma saitidele.

Servis, nende üksteisega seostuma muidugi reguleerib protsessi. Ta peab pidevalt säilitada tasakaal reklaami ja klõpsake seda. Vastasel juhul läheb ja reklaamijad ja Webmasters. Ja külastajad tunnevad, et tema teenused ei ole kvalitatiivne piisavalt ja minna teise otsingumootori. Internet - väga konkurentsivõimeline ala. Nüüd, kui sa aru, mida teema aruteluks on deklareeritud, saate minna asja tuumani. Niisiis, milline on CTR "Yandex. Direct"?

eeskirjad

Tuleb aru saada, et inimesed osalevad reklaam, palju. Nad kasutavad sama võti laused seega konkureerivad omavahel. Ja kui kohtunik tegutseb "Yandex. Direct". Haridus, mille korraldas firma, annab informatsiooni, kuid mitte piisavalt.

Eesmärk "Yandex" - varad. See loob eeskirjad, mis võimaldavad iga reklaamija võtta nii palju kui võimalik. Näiteks, hind klikk in "Yandex. Direct" võib erineda sarnaseid reklaame. "Kohtunik" ei ole vaadates, kui palju olete nõus maksma, ja ülevaate tarbija. See on tähtsam inimeste ületades reklaami.

Kui sa mõistad seda punkti, siis nuputada , mida CTR on "Yandex. Direkt" ja kuidas see mõjutab eelarve, siis on lihtsam. Jällegi, kui äriühing ei ole oluline, kui palju raha oled nõus, et see, kui reklaamid on loodud kole või mitte avalikes huvides. Ta püüab saada igast veidi rohkem, selles mõttes, et oma tegevust.

Mis on CTR "Yandex. Direkt"

Kui tehnilise toe kirjeldatud see mõiste on üsna taskukohane. CTR (klikkimise määr) on näitaja CTR banner või reklaami. Arvutusvalemisse sisaldab kahte näitajad: konversioonide arvu ja muljeid. CTR - see on privaatne nende vahel. See tähendab, et saan seda, peate jagatud klikkide muljeid. Kuid mitte kõik nii lihtne.

Esiteks, "Yandex" ei ole kohe kaaluda selle tasemeni. Kui otsustatakse, millised reklaamid ta keskendub esmalt ennustatud CTR. Ja kui "Yandex" saab andmeid - keegi tõesti mõistab. Sama toe selgitas, mis keskendub keskmise jõudluse sarnase reklaamikampaaniad, võttes arvesse karma koha (kui see on olemas).

Real CTR hakkab pidada ainult pärast teatud arvu näitamisi. Näiteks võivad nad oleks pidanud 2016. aastal olema vähemalt 400. klikihinda on "Yandex. Direkt" sõltub see näitaja. Mida väiksem, seda kallim see reklaam.

reklaam ühikut sorteerimine loogika

Vaatame näiteks, mis näitab, kuidas CTR määr - CTR. Sina ja mina oleme kaks reklaamija. Üks on nõus maksma 20 rubla. iga kliendi tegevuse, teine tunnen neid vahendeid. Ta ütles, et hind 10 p.

Nende kampaaniaid mõneks ajaks. Selle tulemusena "Yandex" on näinud esimese saja näitamised 5 klikke. Tema CTR - 5%. Teine reklaamija veetis oma kampaania palju paremini. Ta samal sada näitamised CTR - 15%. Hästi tehtud!

Ja et samal ajal teenitud Yandex? Alates esimesest: 20X5 = 100R. Teine: 10x15 = 150R. Kes see on kasumlik? On selge, et keegi sest reklaame sama aja jooksul. Aga ökonoomsema, kuid töökas reklaamija, "Yandex" saab rohkem. Niisiis, pea loll ise ei anna see töönarkomaan prioriteet. Ja nagu boonus - madalama hinnaga kliki.

See mõjutab ainult CTR eelarve?

Reklaamijad on pidevalt püüdnud kohaneda "Yandex. Direct". Haridus neile, kes soovivad alustada oma äri on paranemas. Et saavutada tulemus, mitte põletada, peate olema huvitatud uute toodete, õppida teiste kogemustest. Näiteks mõni aeg tagasi sai selgeks, et "Yandex" on reageerinud kogu kampaania, mitte eraldi banner. See analüüsib, kuidas Täpselt ekspert kogutud märksõnad, kuna neid kasutatakse reklaamide loomisel.

Lisaks "Yandex" kogub teavet iga domeeninime. Kui see on negatiivne, me räägime "karma kohas." See mõjutab otsingutulemuste seega tõstab hinda klõpsu. Lugege täpsemalt, kas on midagi negatiivset saidi, saate ainult eksperimentaalse viisil. Peate looma kaks identset reklaamid, mis viib teisele aadressile. Sest hind, kavandatud teenus vt, mida ta oli parem suhtumine.

Kuidas suurendada CTR?

Spetsialistid on palju arvamusi selles küsimuses. Enamik neist on kaldun arvama, et sa peaksid tegema läbi reklaami. Et alustada koguda kõik võimalikud vihjeid. Nende kvaliteet "Yandex" tuleb analüüsida, kui kontrollida oma kampaania. Mida paremini märksõnad, seda madalam hind. See eksperdid on leidnud praktikas.

Teise koha parandada CTR võtab reklaami ise. Võti terminid oleksid pealkirjas ja tekstis. Tuleb tsiteeritud kui loote kampaania. "Yandex" mõistab seda märki kui soov reklaamida täpne esinemine sõna. See kõrvaldab ekstra, sihtrühma mittekuuluvate muljeid. Seetõttu ei vähenda CTR.

Stop sõnad

Seal on teenus funktsioon, mis võimaldab teil mitte kuvada reklaame teatud päringute. Neid nimetatakse "stop sõnad". Näiteks soovite reklaamida mantlid. Muidugi, kõik taotlused selle sõna peab arvutama ja vastu. Kui teil on märksõna fraasid, loe neid hoolikalt. Seal on kindlasti olema "heeringas all kasukas" ja palju muud. Sellised taotlused, kui need ei ole keelatud, vähendab meie punktisumma, udorozhat kogu kampaania. See tähendab, et kui luua reklaam on kõige olulisem välja töötada võti laused.

vaatajaskonna valikut

Samuti on oluline punkt. "Yandex" on keskendunud võti laused. Kuid mitte igaüks, kes kirjutab taotlused on raha või võime osta kaupu või teenuseid. See osa publiku tuleks ära lõigatud. Selle asukoha seal vanuselist, geograafilist asukohta. Sa ei pea inimesed Magadan vaadatud reklaami müügiks lilled Jalta? Nad ei veeta Penny neile võimalust, et need inimesed ei ole. Sest see peaks uuesti hoolikalt läbi vaadata, keda sa pakkuda oma teenuseid. Tee portree tõenäoline ostja seda ja giidiga. Siis "Yandex" annab teile suurepärane CTR, kuid kampaania ise - tõsine sissetuleku. Õnn kaasa!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 et.delachieve.com. Theme powered by WordPress.